Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2012

Κίνδυνος λουκέτου για τις εταιρείες ρυμουλκών




Μπροστά στον κίνδυνο «λουκέτου», με την απώλεια δεκάδων θέσεων εργασίας, βρίσκονται οι περισσότερες εταιρείες ρυμουλκών. Οι νέες προδιαγραφές για τα πλοία ρυμούλκησης που ζητούν τα ΕΛΠΕ Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με την Πανελλήνια Ένωση Πλοιοκτητών Ρυμουλκών και Ναυαγοσωστικών, θα επεκταθούν και στα υπόλοιπα λιμάνια, με ταυτόχρονο παροπλισμό του 90% του υπάρχοντος στόλου, ενώ την ίδια ώρα «τρέχουν» πολυετή συμβόλαια με βαριές ποινικές ρήτρες, μεταξύ εταιρειών ρυμούλκησης και δεξαμενοπλοίων μεταφοράς πετρελαιοειδών.
Οι μέχρι τώρα προδιαγραφές που ισχύουν για τα ρυμουλκά, περιλαμβάνονται σε ειδικό κανονισμό για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, (ΦΕΚ 1677Β), ο οποίος θεσπίστηκε το 2001 με αφορμή πολύνεκρο ατύχημα στην περιοχή.
Ο κανονισμός αυτός, στον οποίο ρυθμίζονται θέματα χρήσης των αγκυροβολίων αλλά και οι χρόνοι προσέγγισης των δεξαμενοπλοίων για τις ανάγκες όχι μόνο των ΕΛΠΕ αλλά και της Mamidoil-Jetoil, ήταν προϊόν διαβούλευσης όλων των εμπλεκομένων φορέων στον Θερμαϊκό κόλπο για την εκφόρτωση, τροφοδοσία και διαχείριση των πετρελαιοειδών. 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου